Genmab — Marts 2018
-
Jeg har også været udsat for jeg kun kunne sælge mine 3 x bull men ikke købe til kursen der var den pågældende dag selv og der var aktiet til salg. Danske Bank hvor jeg har mine 3 x bull sagde jeg skulle kontakte udsteder af certifikater (fik dog aldrig gjort det )
-
Det er dem her jeg har : CBK WRT-BULL GENMAB X3 C. Banken sagde: Der er stor forskel fra certifikat til certifikat, der er både certifikater med daglig rebalancering og nogle der ikke gør det, hvorfor det ikke er sikkert du har en konstant gearing på 3.
De kan afdække bagved på flere forskellige måder, hvilket kan give forskydelser også.
Jeg vil henvise dig til udsteder, samt prospektet for at undersøge det nærmere, da jeg ikke må rådgive om det enkelte certfikat.
-
Nogle af certificaterne har også meget lille volumen og handles ikke hver dag. Derfor kan sådan et fald representere tidligere dages fald.
-
Nickstar: Hvis du går ind og ser på certifikatets kursgraf kan du se at dit cert. steg fra 19,56 til 22,71 i går = 15,34%. Certifikater handles så sjældent, at du ikke kan bruge handelskursen til noget som helst. Du skal se på budkursen - altså den kurs udbyder byder på certifikatet. Den justeres konstant i takt med den underliggende aktie. Og så må du selv udregne stigning/fald.
-
Det kan også være, at deres balance er for skæv, fordi alle vil have Bull og ingen Bear
og det er nok ikke en god forretning for dem at skulle afdække sig med rigtige aktier... -
I plus !
-
CD38+ M-MDSC expansion characterizes a subset of advanced colorectal cancer patients
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind