Genmab — Marts 2018
-
God morgen.

-
SH tal blev 90,2 USD.
-
God morgen. Nogle som kan oplyse hvad tallene var de 3 mdr i Q4 ?
-
Stigning på dagsbasis fra januar til februar var 6,8%. 21 arbejdsdage i januar mod 19 i februar
-
bibob var tættest på efterfulgt af Polle1.

-
Efter min opfattelse ER tallene "som forventet" (desværre). Selvom der reelt er tale om en fremgang på 6,8 % så er jeg lidt bange for at dagens tal skuffer markedet. Der skal virkelig noget til at at "retfærdiggøre" kurshoppet i sidste md samt efterfølgende. Jeg er selv ud af min position forud for dagens tal. Nogle gange er kontant også en position

-
Sorry hda...Jeg så kun de seneste bud i går.

-
Den Fattige..Husk det "kun" er receptal for USA alene.
-
Helge@ ja ja. Men der skal blot møde et par journalister ind med dårligt humør. Så har vi balladen :-(. Man kunne jo finde på at skrive at salget faldt.
min kommentar er kortsigtet
-
Der er desværre nogle som opfatter de recepttal som salget i "hele butikken". Det er journalisterne jeg mener.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind