Genmab — Marts 2018
-
peter12, tak for info - den var jeg ikke lige opmærksom på - med min simple regnemaskine kommer jeg frem til en short-posotion på i alt ca. 456 mio $ eller ca. 77% af det som Bloomberg offentliggør - måske de "sjusser" sig til ca. 1/3 oveni for shorts under 0,2%
-
Det kommer vel an på hvilke parametre vi kigger på og hvilke der er brugt, men bort set fra det så vil jeg mene at Genmab rent strategisk snart skal reagere på shorten, måske ved 2.5-3 så hjælper det ikke at fortælle aktionærerne at de skal holde til sommer 2019, der skal handling til!
-
Samtidigt med shortssalget kan vi konstatere, at A/B gruppen er største nettokøber hver dag.
-
I dag ligger de dog nr. 2.
-
-
så mangler vi kun Beskos
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind