Genmab — Februar 2018
-
end der er
-
Alligevel falder aktien med 2,38%.
-
Efter opturen de sidste 3 dage, er det vel også forståeligt, hvis nogen tager lidt gevinst hjem i rødt marked. Hvis kursen kommer tilbage i 1400 og AQR stadig ikke er begyndt at dække sig ind, så ryger den gode ide og fortjeneste, vil jeg mene. Husk de nette skal tilbage købe 1.4 mill aktier. Det er altså en voldsom mængde. Stiger aktien op over 1300 uden AQR foretager sig noget, er jeg helt uforstående.
-
Nu har de Anonyme nærmest som de eneste været på massivt indkøb siden regnskabet, og har banket aktien op med små 25%. Imens de danske banker har solgt ud i samme periode.
-
Frygter sgu lidt, det kan gå ret hurtigt den anden vej, hvis de Anonyme går i salgsmode!
-
Nu skal vi heller ikke forglemme, at Aktien trods alt er steget så voldsomt pga. guidance. Altså fremtidige forventninger.
-
Genmab skal stadig bevise de kan levere. De seneste recepttal var ikke ligefrem opmuntrende læsning.
-
Helge,
-
din hilsen 12:08 - meget kan du bilde mig ind, men nettokøb = nettosalg uanset et fald poå godt 2,3%

-
....på godt 2,3%
-
-
Det har du fuldstændig ret i. Synes dog deres guiding virker til den højere ende denne gang.
-
Vi får at se. Håber og tror på dem. Vi skal dog stadig have de kritiske briller på.
-
Mickey Mouse...Det har du ret i. Jeg sammentalte alene de 6 største købere med de 6 største sælgere. Her ligger de gutter som kan rykke noget. Billedet forstyres så af, at A/B gruppen dækker over mange aktører.
-
Helge, helt ok - er gl. talmand og vil gerne have debet og kredit til at stemme

-
I øvrigt en kommentar til AQR eller andre shortere - det nævnes her, at de vil banke kursen ned - deres interesse er vel nærmere at få solgt til så høj pris som muligt og så efterfølgende genkøbe når kursen af andre årsager (som shorterne forventer) falder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind