Genmab — Februar 2018
-
Nu skal vi jo lige huske at der bliver nogle "aktie kommentatorer", der skal i gang med at hæve deres kursmål så det rammer bedre med den aktuelle kurs

-
Forventer ikke så meget en mod reaktion må jo komme på et tidspunkt men på den anden side vil jeg heller ikke blive overrasket hvis vi ser fortsat kraftig stigning, aktien ligger langt tilbage i forhold til det øvrige marked som jo havde et godt 2017
-
Det har vi i hvert fald set mange gange før. Det samme sker i mine Bakkafrost. Tilbagefald kan roligt bruges til yderligere køb.
-
H
vis det fundamentale holder vand kan man som investor sove roligt om natten uagtet, hvad de kortsigtede og spekulanterne finder på af narrestreger. -
Morn fra BKK
Jeffries bullish ESP 2020 55 kr d.v.s 3 x mere end 2017. https://www.thelincolnianonline.com/2018/02/25/genmab-as-expected-to-earn-q1-2018-earnings-of-0-72-per-share-gnmsf.html/amp?p=667206&__twitter_impression=true -
God morgen.

-
nohope..Den tjeneste går ubemærket ind i den store sammenhæng.

-
God morgen fra dybfryseren, som i daglig tale hedder Herning.
-
Jeg har et tilsagn om at det kan lade sige gøre, men ikke nogen dato endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind