Genmab — Februar 2018
-
det var da spændende - god weekend. Husk at fejre det og giv jeres kære en stor gave
-
godt for John stihøj at han fik solgt det hele ud i går på 1197

-
@den fattige : Hov hov, ikke træde på nogen der allerede ligger ned !! :-). Glad for jeg selv havde is i maven, på trods af, at jeg havde de samme overvejelser som John Stihøj (hvilket jeg også fik skrevet et indlæg om igår) Rigtig god weekend til aller her på PI, så dejligt at tænke på, at optimismen igen er tilbage i GEN aktien, det har været en hård tid siden november..... Find den bedste rødvin frem i kælderen og nyd aftenen

-
Er der nogen herinde der kan forklare mig grafen i topppen herinde på EuroInvestor http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq-omx-copenhagen/genmab-a-s/235621 Højest sandsynligt bare en teknisk fejl, men man kan jo håbe

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind