Genmab — Februar 2018
-
Selv tak - og tak for donation.

-
Alle jer som har doneret må godt sende mig en besked i indbakken så jeg kan tildele jer et plus-medlemskab.

-
-
Jeg kan også kontaktes på [email protected]
-
@Helge, donation sendt via bankoverførsel

-
Tak Tyndejner.

-
Tak Polle1.

-
Skriv endelig på mail eller indbakke i stedet for her i chatten.

-
@Helge : Måske har du tidligere svaret på dette, men jeg tænker : hvorfor gør du ikke PI til et betalingssite generelt ? Alt andet lige, var det jo så ens for alle, og beløbet behøver jo ikke at være stort. Blot en tanke, ment positivt og for at gøre det nemmere for dig. Fortjent ville det under alle omstændigheder være efter min.
-
Genmab og Novo Nordisk har udvidet muligt milliardsamarbejde markant
Et samarbejde på antistofområdet mellem de danske selskaber Novo Nordisk og Genmab er blevet udvidet, og det har givet biotekselskabet et tocifret millionbeløb og mulighed for adskillige milliarder kroner i milepælsbetalinger.
(medwatch.dk)
-
Genmab og Novo Nordisk har udvidet muligt milliardsamarbejde markant https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article10333812.ece?utm_campaign=Morgen&utm_content=2018-02-23 08%3A16%3A34&utm_medium=top&utm_source=Feed
-
@Mcjean, her bruger vi Windows Phone og kontanter - kvittering er unødvendigt papirnusseri

-
Genmab og Novo Nordisk - var det den milestone Jan nævnte de havde misset? eller er der noget jeg har misforstået.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind