Genmab — Februar 2018
-
Mon den vil falde lidt tilbage de kommende dage efter sådan en fin stigning? Tænker op om den kan samles op omkring de 1100..
-
@Investor13 jeg har også overvejelser omkring at trække mig for en måneds tid, men på den anden side kunne dette jo også give anledning til nogle shorts der trak sig. Jeg er i syv sind, som sædvanlig med genmab

-
Fin stigning? den er faldet fra 1470 grundet lidt rabat, altså flere mia kr. og faldet 35%, helt uden grund, endda i toppen af guiding og kæmpe overskud. Det har medført nedjusteringer og short, shitstorm og andet intelligensløst adfærd uden den mindste grund........der er ingen fin stigning her, når den stiger så er det forbi 1500, indtil da er det bare indvinding af tabt terræn.
-
Elsker din evige optimisme Mcjean

-
Jeg er enig Mcjean.
-
I also competely agree… In august nobody wanted to sell, because everything was hunky dory and everything could only get better. A very small miss in quarterly earnings and some miscommunication started a ridiculous slide which created more fear and uncertainty and increased selling.
-
Well, now everything IS better, we have more approvals, more trials, more clinical proof, longer PFS, more pipeline, more cash and more certainty about potential sales. AND David did not screw up. Solid sales forecast with a credible explanation and a good excuse for the stall in US sales- which will be solved.
-
Vi er dumpet ned under meget lav omsætning her på det sidste. Stigningen i dag er sket under stor omsætning. Det er godt.
-
Tror I virkelig shorterne giver op så let? Genmab har guidet pænt, de skal stadigvæk bevise de kan nå i mål. Vi så med Pandora hvor langt AQR gik.
-
vi burde måske købe Bergenbio:-)
-
så har vi både små og stor molekyler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind