Genmab — Februar 2018
-
Synes vi ser et stigende antal konkurrenter. Spørgsmålet er bare om de bliver en reel trussel.
-
Lyder fornuftigt og velkommen i klubben. Det er et fantastisk entry-punkt lige nu. Da jeg købte mig ind i tidernes morgen faldt aktien 30% og jeg var ved at pudse en advokat på proinvestor. Jeg købte dobbelt op på det dip og har aldrig set mig tilbage sidenhen.
-
I år skulle google være i mål med deres små nanorobotter der helt ville helbrede folk.......der er intet sket! og sådan kan vi blive ved, masser af luftkasteller, hvilket er en fremragende måde at samle penge ind til forskning, jo bedre du er til at sælge idden jo flere penge, men kun 4% kommer i mål
-
Tak for det Mcjean.
-
Nu vi snakker om patentudløb. Er der ikke en reel risiko for, at Genmab står uden den helt store indtægtskilde når Darzalex går af patent? Det er nok ikke helt realistisk, at der bliver skabt et nyt vidundermiddel i nuværende pipeline.
-
-
Sådan plejer det at være...så hvorfor ikke
-
Jeg sælger mine bull´s i dag og venter...
-
Varer det ikke et par dage inden kursen bunder efter regnskab...warrants...mv?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind