Genmab — Februar 2018
-
Netop.
-
Den manglende købslyst i aktien er snusfornuftigt lige nu. Det giver mere mening at vente til efter regnskab.
-
Klassisk Carnegie adfærd, at komme med reviderede kursmål lige inden et regnskab. Min erfaring siger at vi skal den vej Carnegie peger (ved ikke om de har en form for relation til shorterne- måske ren konspiration), men sammenkogtmed øget short, er det ikke et godt tegn.
-
Helge - du siger det fornuftigt at vente - ved du noget? Ellers tænker jeg, at det er kommentar, som jeg ikke forventer fra alle de langsigtede investorer som dig Helge? Så må det da være mere snusfornuftigt at skynde sig at købe til så billige penge. Er jeg helt ude af trit med fornuft her?
-
anncba..Hvis man ny eller ønsker at supplere i aktien er det efter min mening fornuftigt at vente til efter regnskab. En vanlig konservativ guiding samt dollarsvækkelsen kan sagtens udløse et midlertidigt fald i kursen.
-
Jeg regner det faktisk for temmeligt sandsynligt med mindre receptallene er extraordinært gode ved samme lejlighed.
-
Jeg har fået et tal på USD 87,8 mill. i min indbakke efterfølgende. Troede at det var kendt.
-
Altså for december.
-
Min mor døde den dag jeg fik tallet i indbakken. Dagen
efter døde min svigermor. Læste ikke meget med i de dage -
-
Kondolerer Helge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind