Genmab — Februar 2018
-
Jeg påtænker at starte i et medicinstudie bare for at følge med....min modne alder til trods....:-)
-
Hvor langt tror I den kommer ned inden 16:55
? Overvejer at købe lidt bullx4... -
Ud fra alle de fine links jeg ikke forstår en skid af må den jo stige i nærmeste fremtid

-
State Street SPDR S&P 500 ETF Trust (SPY) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance
Find the latest State Street SPDR S&P 500 ETF Trust (SPY) stock quote, history, news and other vital information to help you with your stock trading and investing.
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
-
Du er da så helgarderet, bibob...jeg har kun som frøken Smillas fornemmelse for sne...;-)
-
Måske bibob...men husk over alting stråler den...:-)
-
forhåbentlig også i Sæby...;-)
-
Tror du får ret, bibob. Men solen stiger igen i morgen...forhåbentlig også Genmab...
-
A/B gruppen fik igen tanket i auktionen.
-
Er alle handler ikke altid A/B i auktionen
-
Nej..Der kan alle aktører være med. A/B er dog mest dominerende.
-
Er med på at alle kan handle ,i Nordea er det UNK til UNK
-
Ofatumumab i CLL 31/1 2018 https://m.youtube.com/watch?v=jwVxHTVisbY
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind