Genmab — Januar 2018
-
StockBull - når en analytiker sætter en værdi på dara, så regner han på salget på hele tidslinien. Ikke kun på de næste 12 mdr. Men salget om 1 år har en højere NPV end salget om 10 år
-
Nyt for mig: Revlimid patent udløber tilsyneladende allerede 2022 https://investorplace.com/2018/01/celgene-corporation-celg-stock-buyouts/#.WmmtI6jia00
-
Short eller ej - jeg er enig med ROI som skriver at det nuværende kursniveau er absolut bundniveau for værdien af Genmab såfremt man ikke indregner andet end det kendte for Dara. Altså intet andet fundamentalt. Det samme skriver CITI: "Genmab er uafvendeligt undervurderet, selv om du afskriver udviklingsporteføljen". Og det samme siger bl.a. Nordea, Jefferies, Jyske og Danske.
-
Én ting er så den fundamentale bund - noget andet den midlertidige tekniske bund. Vi må bare tage et skridt ad gangen og det første er at afvente stop fra shortere og en vending. Egentlig er jeg fuldkommen kold overfor hvor den tekniske bund er. Kommer vi længere ned vil jeg da personligt se om jeg kan TJENE på Bull for femte gang på 12 mdr. Det er så min risikoprofil - du om din.
-
Tja...måske som udslag af at selvom mange gode investorer her prøver på at finde de små guldkorn der skulle kunne løfte kursen, er de løbet tør...:-(
-
Jeg sidder med min lille syge portefølje hos lægevangen og venter på konsultation - den bløder...

-
faldt lige over denne her :Rituximab (markedsført som MabThera) er et antistof, der ødelægger de såkaldte B celler i blodet. Disse celler har vist sig at være vigtige ved sklerose, og behandling med rituximab og de lignende antistoffer ofatumumab og ocrelizumab ser ud til at have en markant sygdomsdæmpende effekt ved attakvis sklerose.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind