Genmab — Januar 2018
-
Morn fra Asien. Ser AHL Partners LLP has reduced his short position to 298466 shares. D.v.s til ca. 0,49% og mon ikke der er blevet reduceret yderligere efter denne meddelelse som kom igår kl. ca. 11am. Men da de nu er under 0,5% skal de ikke meddele yderligere reduktion.
-
@Royal. Markedet er vel du og jeg og andre som ikke er analytiker eller bank. Analytikerne har et gennemsnit salg for Darzalex på ca. 1,4 mia usd og en snit target kurs på ca. 1425. Markedet kan vel være super rige personer som vælger at ligge sog lidt under gennemsnits target. Så hvis Darsalex sælger for 1242 mio. dollar i 2017, hvilket er i toppen af Genmabs forventninger om et salg på 1,1-1,3 mia. dollar så har jeg svært ved at se logikken i yderligere kursnedgang
-
Der har hele tiden været indikeret at Darzalex salget vil stige med ca. 1 mia usd per år frem med peaksalg. Så mon ikke 2018 darzalex salgs guiding bliver omkring 2250 mia usd og for 2019 bør Darzalex sælge for over 3,5 mia usd. Med disse udsigter bør kursen vel stige til mindst 1500 kr inden for næste 12 mdr
-
God morgen.

-
Totally agree JKY_VH. Det betyder også at man må indregne forventninger til de forskellige forskningsområder og tillægge dem værdi, hvilket slet ikke er sket endnu. Personligt forventer jeg mest af ADC AXL, har ikke den store tiltro til Dara i solide og tror ikke Tisotumab vil nå mere end grænsen af BB engang langt ude i fremtiden, men nu må vi se.
-
Netop JKY.
-
God morgen
-
Præcis JKY - Jeg kan i bund og grund ret gode lide ham novod!

-
godt lide*
-
Hvis Dara fejler i "solide" undgår vi ikke et blodbad på kort sigt.. Man burde nok forholde sig til hvordan man vil håndtere det.. jeg sidder selv og dimler, men er desværre ikk kynisk nok til at gå ud. Selvom det rationelle nok var at gå ud, hvis man sidder med den tvivl.. Jeg er nok mærket af at jeg halverede i 420.. Så det bliver sgu Gen til den "bitre " ende.. bare en amatørinvestors tanker, onsdag morgen.. : )
-
Lyder meget fornuftigt, man kan også gå ud og afvente første data på AXL, problemet er bare at den kan stige i mellemtiden, så måske bedre bare at sidde lang afhængig af ens horisont. Lyder sjovt med udtrykket "fejler" da det måske vil gå hen og blive historiens mest solgte produkt, så det fejler vel ikke, men kan bare ikke bruges bredere, alene det at det undersøges i bredere label burde jo give noget på kursen, men det er åbenbart indregnet som resten af deres pipeline:-)
-
De første preliminære data i solide tumorer vil nok være svære at fortolke, da de næppe vil være klare - her må vi nok forlade os på handling fremfor ord - altså gør diverse ejere af Checkpoint inhibitorer mere ved sagen hurtigt eller syner det hen i snik snak
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind