Genmab — Januar 2018
-
ALCYONE godkendelse er 100% risikojusteret, så den tæller ikke som kurstrigger.
-
Nickstar - Vi må her skelne mellem nyheder. 100% risikojusterede nyheder kan kun give meget lidt eller ingenting. Mens nydeder der ikke rigtig er medtaget i analytikeres valuemodeller, kan absolut give noget. Her tænker jeg på dara i solide, tv i andre kræftformer end cervical. AXL, hexa og duo. Disse er alle langt fra fuldt risikojusterede. Og positive data vil medvirke til højere vurderinger af Genmab.
-
Men disse nyheder er først forventede i andet halvår. Så i første halvår er JNJs kvartalsregnskaber de vigtigste hændelser.
-
Blackrock kan da godt have købt dyrere end nuværende kurs! Artisan i princippet også. Vi ved jo ikke hvornår deres opkøb started.
-
Ja, men ALCYONE er fuldt risikojusteret!
-
Men som du selv sir GB, er nyheder et eller andet sted henne forventede. Kommer de ik eller med mindre gode udfald, så ser du aktien falde. Jeg vil se det før jeg tror det, som jeg har sagt flere gange:) 1,
5 år uden videre stigning, fortæller også noget sku jeg mene -
Jeg mener stadigvæk du skal skelne mellem nyheder Nickstar. Positive nyheder på studier med mindre sandsynlighed for success (som dara I solide) vil give god positiv kursudvikling. Analytikere kan forhøje deres valueringsmodeller!
-
enig Stockbull. Derfor mener jeg også at de vigtigste hændelser i første halvår 2018 er JNJs kvartalsregnskaber.
-
Genmab vil formodentlig guide under consensus! Det er der tradition for
-
Håber ikke de lægger sig for langt under konsensus. Vil ikke være godt hvis de gør
-
Ja, men mener du ikke at hvis man taler om et evt. salg i 2025, at det er fugle på taget?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind