Genmab — Januar 2018
-
spændenden - umidelbart kan jeg ikke lige se effektdata, men det er måske også for meget forlangt på nuværende tidspunkt?
-
jo - det gør de da også. Mon ikke det bliver noget ESMO eller ASCO-agtigt? Gad vide om det studie vil etablere en slags baseline for GEN's adc?
-
Synes de har været mere aggressive i deres salg, end de tidligere har været
-
været mere aggressive i deres salg i dag *
-
Jeg ved nu ikke hvor "bange" vi skal være. At specielt DB og ENS går så meget ind i at købe på dette niveau kunne godt borge for noget vedholdende. Man investerer ikke så kraftigt på et niveau - vel vidende at der står en fond og tripper for at dykke aktien. I hvert fald ikke hvis man er normal og går ud fra at de ved hvad de gør.
-
Vær opmærksom på at ANON nok ikke "kun" ligger og køber gennem deres ANON mæglerstatistik. Der er talrige eksempler på, at de handler/ bytter aktier med sig selv- altså at de har konti i DB og Enskilda etc. Dette holder eksempelvis volumen i dagshandel oppe samtidig med at folk tror at der er nogle som køber stort ind/ sælger stort. I sidste ende kan det være ANON som bruger teknikken til at styre kursen i den retning de gerne vil (ulovligt vel at mærke, da manipulation er ulovligt)
-
Pauly, Hvis du antager at min hypotese holder, så tror jeg du vil finde svar på hvorfor kursen i en shortet aktie bevæger sig som den gør. Det er et "volume" game, og hvorfor skulle de ikke ligge og bytte med sig selv for derfor at tjene et par ører/kroner hver dag!? Det giver meget bedre mening end at vente på en stor finale hvor de måske tjener penge når nu der er så mange private investorer med stop losses og and svage sjæle, som let bliver påvirket.
-
- januar er der kvartalsregnskab fra JNJ. Indeholder Darzalex salg i 4. kvartal. Ekstrem vigtigt
-
det gør det heller ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind