Genmab — December 2017
-
Vitus - så har du tydeligvis ikke læst mine indlæg
-
Genmab er steget 1265 % på 5 år og nu er helvede løs pga. 2017 er den faldet 11 % tror man ikke på casen eller er urolig sælg......casen er intakt og går et spændende 2018 i møde med Genmab........tror mange herinde har været med fra start så der er stor tålmodighed, man kan jo ikke ligefrem klage
Godt Nytår! -
Det giver ingen mening at måle GEN over 5 år
-
Det at 5-års udviklingen bliver fremhævet gang på gang viser med alt mulig tydeligthed, at det er på sin plads at råbe vagt i gevær
-
tak for det. Lige over
-
JV. - Jeg har ikke her i de sidste par uger deltaget så meget i debatten grundet en stor personlig sorg. Men ,- jeg har førhen læst dine indlæg med opmærksomhed da jeg synes at du har været saglig og relevant i dine synspunkter. Dog føler jeg nu at du har fået et slør for dine øjne og kun omtaler Genmab som et selskab der har kurs mod afgrunden pga JvdW . Alt er ikke rosenrødt,- bevares, - men at mene at man ikke kan bruge de sidste 5 år , hvor der virkelig er kommet fart på Genmab og at du
-
Nej. Jeg var hurtigt oppe
-
Bibob. Slør for øjnene. Det er nok den bedste beskrivelse, jeg længe har hørt. Håber du kommer dig hurtigt igen. Mvh
-
God morgen.

-
Lidt OB’s på short i GEN. Mindst 2 ting er tankevækkende, hvis man skal finde noget positivt ift udviklingen mht GEN. Det er, trods kraftig øgning! i shorts, ikke lykkedes at sænke kursen den sidste godt og vel halve måned. Kigger man så udviklingen igennem mht Pandora for det sidste års tid, kan man se at samme AQR har haft en ringe performance, sammenlignet med andre fonde. For sent ind og for sene til at komme ud. Det kunne virke som om krudtet er tæt på at blive vådt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind