Genmab — December 2017
-
haha - det er helt rigtigt. Og der for mange af din slags i GEN

-
sådan ser vi så forskelligt på tingene
-
jeg er så gået den anden vej og har reduceret de sidste uger
-
tilliden til at jeg tør have en overrepræsentation af GEN aktier er helt væk
-
fordi jeg tænker, det vil irritere dig
-
Sikken en hanekamp...der bliver godt nok pustet de store bryst
muskler op... -
Enig med JV. VI har satstet stort på GEN i mange år og har nu vundet. Altså hvis ikke lige JVDW satser hele butikken på at vinde endnu en gang til i lotteriet. Se er ufattelig lille chance for at det lykke GEN endnu en gang at producre en BB. Det vil hel sikker være god aktionær politik at udlodde noget a DAR
-
Vitus - så har du tydeligvis ikke læst mine indlæg
-
Genmab er steget 1265 % på 5 år og nu er helvede løs pga. 2017 er den faldet 11 % tror man ikke på casen eller er urolig sælg......casen er intakt og går et spændende 2018 i møde med Genmab........tror mange herinde har været med fra start så der er stor tålmodighed, man kan jo ikke ligefrem klage
Godt Nytår! -
Det giver ingen mening at måle GEN over 5 år
-
Det at 5-års udviklingen bliver fremhævet gang på gang viser med alt mulig tydeligthed, at det er på sin plads at råbe vagt i gevær
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind