Genmab — December 2017
-
-
Skal da ellers lige love for at AB presser på nu

-
Jeg er bange for at vi slutter 2017 omkring 1000.
-
Jeg er holdt op med at gætte ang. Genmab men dit bud kan være lige så rigtig/forkert som alle andres.
-
Men herfra skal ønskes glædelig jul til alle her på chatten...trods alt

-
se blot på pandora når de AN køber går de ti den - den er oppe med 20 %.. så håber da genmab kommer i 2018.. hvis man ikke har nok i den kan man jo købe ind. det glemte jeg så i pandora fordi jeg havde mange i forvejen nu er det sjovt i pandora.. vestas er på samme måde.. så håber genmab rammer 2018
-
Jeg er bare lykkelig over at jeg har kunne supplere nogle genmab aktier op på disse niveauer og fået sænket mit GAK til 1090. Der er aldrig noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.
-
Car-t er omkostningseffektiv: http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article10144814.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind