Genmab — December 2017
-
Nej og så husker jeg også bemærkningen fra Danske i går om forkert fokus mht car-t:
”overlooks the immunomodulatory effects, which is believed to lead to the I/O-like survival tailing effects.
We continue to believe BCMA will act as a strong partner to combination therapy with daratumumab to increase direct anti-tumour effects and not a competitor that could potentially limit the use of daratumumab.” -
Ingen tvivl om at det rumler i maven på Genmab aktien lige nu. Nu er jeg ellers FA’er men bruger lidt TA til at støtte mig i beslutninger. Vover pelsen lige nu, ud fra hvad jeg ser på RSI, mønstre, støttelinier m.v. Ved ikke om den ender nedad om lidt længere tid, men lige nu siger min konklusion mig at vi er på vej længere op. Måske området lige under 1100og derefter 1150 i første omgang. Om den kan bryde selve ”nedtrenden” nu er så ikke sikkert. Disclaimer – jeg er ikke erfaren TA’er

-
jeg måtte også lige suplere nu... inden raketten går af
-
AB synes i hvert fald at handle på en anerledes måde, end de har gjort de tidligere dage. Men lad os nu se hvordan dagen ender.
-
-
Prof. Hermann Einsele | ASH 2017 | Rationale for combining HDAC inhibitor and daratumumab https://www.youtube.com/watch?v=Xtms5chZs-0
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind