Genmab — December 2017
-
omvendt taler han om, at hexa-dr5 har den effekt, som andre dr5 programmer tidligere har vist sig at mangle
-
det er nogle spændende ting, de roder med - AXL siger han har en fænomenal effekt på solid-refractory indikationer (i bred forstand)
-
det er vel nærmest definitionen af unmet need, når vi taler design af cliniske programmer
-
...og på en mere useriøs note - er vores anonyme (lad os kalde dem) venner holdt op med at sælge?
-
det lyder på Jan, som om de lige vil stikke tåen i vandet med cd3-cd20 for at se, om silencing'en fungerer inden de går skridtet videre med yderligere IND'er
-
men jeg må med skam erkende, at jeg ikke har gennemlyttet R&D cast'en endnu. Jeg tør sgu ikke rigtig
-
Andre med NN, hvor den virker til at være ude af drift i øjeblikket?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind