Genmab — December 2017
-
jep - vi har set markante insidersalg på et noget besynderligt tidspunkt og i fredags en massiv tildeling af warrants og aktier på ryggen af de dara-aktiv, som ingen i organisationen længere bidrager til
-
man kan faktisk argumenterer at insiderne tager af aktionærernes "dara" penge, mens de kommer med løfter om udvikling af nye programmer - som stadig ikke ved nogetsomhelst om
-
Logger bare lige kort ind for at give mit be7 med: Sikke en masse l.... der bliver lukket ud herinde for tiden. Og så er der nogen der spørger om hvorfor de normalt aktive og mest bidragende skribenter er (næsten) tavse. Det er tydeligt hvorfor 'skjult dagorden' blev nævnt i motivkredsen her for et par dage siden.....
-
hæh - og du fanger ikke mit argumen
-
der er efterhånden en del her, der har drukket lidt for meget af Cool Aid'en
-
Der er S.. nogen der fylder os med en gang hat og briller. Casen er intakt. Basta. Shorterne har en mission. Lad dem s.. da køre deres løb til ende. Vi kan ikke gøre en skid andet end at sælge eller blive. ,, jeg bliver uanset at ledelsen bliver haglet ned og det fundamentale bliver udfordret af undertiden underlødige argumenter. Lad os nu få julefred. God jul til alle. Både tvivlere eller ikke tvivlere.

-
fair nok - jeg glæder mig bare til du begynder at ledsage dine poste med argumenter
-
siden 2006...
-
du har stadig ikke fanget det
-
Hvor er jeg ked af at sådanne 2 kapaciteter, her på siden. Skal mundhugges over Genmab aktien..... JV. - Jeg læser dt meste af hvad du skriver (respekt for dine meninger og holdninger).... Synes at du har fået dig en kraftig holdningsændring til aktien, og set i bakspejlet. - Er det dybest set, grundet en informationsfejl til markedet... Ikke at jeg skal neglishere hændelsen. Men det har afstedkommet at du er ultra negativ på alt hos Genmab, og det er sgu noget af en kovending, du har taget dig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind