Genmab — December 2017
-
Næ, hvad er der sået tvivl om? Der er sket nogle misforståelser og nogle har da også brugt disse misforståelser til at puste det op til noget, der var endnu større. Men jeg kan ikke se skyggen af årsag til, at Genmab skulle falde 450 kurspoint fra toppen. Genmab har endda opjusteret.
-
@Trader17 - fuldstændig enig med dig. Der er ingen tvivl om, at den vildt negative stemning, som mange herinde har gejlet op har gjort at mange har kastet håndklædet i ringen. Så på den måde tror jeg, at mange har medvirket til at skyde sig selv i begge fødder med alt det klynk.
-
Vi er enige om at faldet virker helt absurd... der er sået tvivl om salgtallene 2018 ved godt det er dementeret der er sået tvivl om Car-t ved godt vi kan gennemskue det men se hvor mange der flyttede pengene over i bluebird... og det er der nogle der udnytter til at fortsætte med at shorter ... det er min opfattelse af situationen..
-
jeg ved ikke om faldet er absurd. vi lå med en meget høj PE og i et lidt nervøst marked er det vel der man sælger først ud. Men over de næste år skulle PE værdien den jo gerne falde betydeligt hvis bare salgstallene fortsætter med at stige stille og roligt.
-
Så er vi jo enige, Fillipa. Du skriver selv, at tvivlen ikke er begrundet i virkeligheden. Og Bluebird ... tja. Den er steget meget i år, sideløbende med Genmab - indtil det vendte. Så steg BB dramatisk pga. ASH, men den stigning er stort set forduftet igen. Så det krudt i CAR-T som på ASH skulle have givet Genmab på problemer er jo altså så blevet vådt.
-
Men der er nogen der prøver at så tvivl og det kan alle ikke gennemskue... men jeg tror genmab var udset som offer for short før dette opstod men det har været selvforstærkende.... og vi ser også der øges short pt...og indtil det stopper eller stagnere tror jeg vi vil ligge underdrejet..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind