Genmab — December 2017
-
-
På 2 mdr. fra den 9.12.15 til 9.2.16 faldt kursen rundt regnet 30 % fra 954 til 638. 4 mdr. senere den 6.6.16 var kursen 1250 altså næsten fordoblet. På 2 mdr. fra den 13.10.17 til den 14.12.17 faldt kursen fra 1432 til 1034 altså knap 30 % i runde tal. Hvis historien gentager sig, kan vi med glæde se frem til kursniveauet omkring midten af april 2018
-
Ditto her. Kan dog glæde mig over mine Novo og gode udbytter fra laks.
-
Thank You E L.
-
Graneman...Novo er 30% oppe i år.
-
Nå ja - for filan. Det er alligevel blevet til en del for Novo. Men der skal saftsuseme også meget til i de andre aktier for at opveje det massive tab der har været på Pandora, Gen og Vestas, som jeg alle er så heldig at eje en forfærdelig masse aktier i.
-
Jeg kan se begrundelsen for, at Vestas skulle ned. Men jeg fatter stadig hverken Pandoras eller Genmabs nedtur. Der har intet hold været i de negative spekulationer. Pandora har holdt kurs og momentum uden skygge af nedjusteringer eller andet, mens Gen har opjusteret og indikerer nærmest månedligt nye overraskende, positive oplysninger. Ja, jeg fatter det bare ikke.
-
Vedr. hospitalsomkostninger: vi har diskuteret det før, og Winkel er blevet spurgt: Kan sc dara administreres hjemme. Winkel mener det ikke. Men Plesner udtaler til maj-nummeret af Myelomatosebladet (s. 19): "På sigt bliver det sandsynligvis muligt selv
at tage sin Daratumumab hjemme under
huden i mavefedtet ved hjælp af en pumpe."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind