Genmab — December 2017
-
Det er simpelthen et spørgsmål om at skatteværdien af 100 omkostningskroner er højere ved 35% end ved 21%
-
Hvis jeg var JJ ville jeg straks købe resten af dara rettighederne og lade GEN fortsætte uden det aktiv - hvis altså skattereformen går igennem
-
og skattereformen gør det med et slag 1-(21/35)% mere attraktivt
-
Det kunne være interessant at se, hvordan parterne ville vurdere Dara - og dermed indirekte resten af GEN....
-
som det ser ud nu, vil reformen blive stemt igennem i næste uge og være i effekt fra det nye år
-
Hvis JNJ virkelig ville købe Genmab, så vil de nok vente til Morphosys retssagen er settlet. Det kan jo ende med et kompromis hvor Morphosys skal kompenseres med royalties, og Genmab skal bære en del af denne compensation.
-
det er bare et forhandlingspunkt, som så meget andet. Hvis der er noget vi venter på er det nok snarere godkendelse af Alcyone og read out på de andre 1. linie studier
-
efterhåndener vi vel ved at være ved det punkt, hvor der kan være skeletter i skabet?? Bliver vi overrasket igen i Q4 mht salg, eller dumper vi et vigtigt studie såsom MAIA??(hvilket jeg slet ikke kan forestille mig!!). eller er tilliden bare totalt væk mht ledelsen, såsom manglende tech aftaler etc??
-
Casen ser i mine øjne ud til at være intakt
-
Desværre tror jeg mest på Jørgen Varnæs, at der er noget helt galt med væksten i salget. Men hvordan hænger det sammen med, at vi forventer de bedste tal nogensinde på Onsdag??
-
Jeg fatter ikke motivet for at nogen bliver ved med at tale om at salget er helt afsporet. Tallene har hidtil - bortset fra en my, der blev hidset op til det helt store - været som udmeldt af J&J og Genmab og året lander endda i den øvre ende af guidingen.
-
vi taler om væksten i salget, der er vel ingen der rigtig ved, hvor vi er
-
@mobbyduck1 Hvis ikke vi fik de "bedste tal nogensinde" så betyder det jo der slet
ikke er vækst,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind