Genmab — December 2017
-
Lidt perspektiv - ytd har det brede biotech index (`NBI) outperformet Genmab med 25%
-
....og så er der korrigeret for USDDKK faldet
-
ellers ville outperformance være +30%
-
Ja det er lige til at falde i juledruk over

-
hatten af for Jyske - de er fandenpryglemig de eneste, der har røv i bukserne i den her situation
-
Nu er der ikke så mange store aktionærer i Genmab, så ledelsen bliver heldigvis ikke udsat for det helt store pres. Men der er ikke mange CEO der klare 30-40% fald i aktiekursen med stillingen i behold. Nu er vi ikke helt der endnu, men det kan snart være virkelighed.
-
Ja, selvfølgelig - kursen er jo vores kompas
-
For mig er det store problem, at jeg ikke umiddelbart kan sige, at faldet er ufortjent
-
Det har de sikkert heller ikke gjort - men vi ved det faktisk ikke.
-
I Børsens mandagstillæg ("Penge"), var der en liste over de største aktionærer - og der fremgik JJDC ikke
-
Men efter at have haft fat i Rachel - som fortalte, at ikke alle aktionærer er navneregistreret - kiggede jeg på samme liste fra for +12 måneder siden (før vi fik deres -5% meddelelse). På den liste fremgik JJDC heller ikke
-
Det plejer at være nu her lige efter ASH de sælger lidt for at kunne betale deres skat, så vidt jeg husker
-
Det er kun BlackRock som er over 5%. Fremgår af genmab.com
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind