Genmab — December 2017
-
https://www.youtube.com/watch?v=oqA2H5Q-YmQ 13min til 21 min Dara mono i smol. - 21 min til 35 min Front line non trans og trans - 43 til 51 min Pollux - 51 til 61 Bcma car t.
-
Here's Why Everyone's So Excited About bluebird bio
A next-generation cancer treatment could significantly change multiple myeloma outcomes for thousands of people, generating hundreds of millions of dollars in sales for the company.
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
-
Hør lidt på Poff Ludvig hvis nogen er i tvivl Ordnung muss sein, hvor svært kan det være Alcyone er enestående og Patienterne kan prise sig lykkelig for den kommende godkendelse med 50% reduktion i tilbagefald. Patienterne behøver ikke være prøveklud for lægernes præferencer ligesom i ovenstående video hvor man vil gemme dara til senere.
-
Slides fra Sanofis Innovation Day https://en.sanofi.com/Images/50450_Sustaining_innovation_day_2017_presentation_appendices_Web.pdf
-
Paa side 96-98 er strategien for isatuximab
-
kombier planlagt i 9 forskellige solide tumorer med checkpoint inhibitors
-
satser ogsaa paa at komme i de tidlige linier i MM
-
Korrektion: det er slides 93-98 der omhandler isatuximab
-
Lidt perspektiv - ytd har det brede biotech index (`NBI) outperformet Genmab med 25%
-
....og så er der korrigeret for USDDKK faldet
-
ellers ville outperformance være +30%
-
Ja det er lige til at falde i juledruk over

-
hatten af for Jyske - de er fandenpryglemig de eneste, der har røv i bukserne i den her situation
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind