Genmab — December 2017
-
Tak for dem Bulder. Spændende som Mayo clinic ser dara i alle deres behandlingsalgoritmer - selv hvor det er off-label
-
Er det jeres overbevisningen at GEN vil sive yderligere resten af året og helt frem til næste salgstal for Q4, eller er de størte kurshug taget for nu?
-
Jeg ved godt at det er rent gætværk, men blot interesseret i jeres personlige bud/erfaringer.
-
...og vi ved jo godt, når nyheden allerede er kendt nu, så kommer det i denne tid ikke GEN tilgode. Det er kun ægte "breaking news", som vil kunne løfte kursen i markedet nu.
-
Det er ofte svært at spå om, hvilken vej kaninen hopper...men, hvis intet markant nyt fremføres, så vil vi snart se en test af 1000 og ultimativt 970 området. Hvis det ikke holder kommer 650 niveau i spil...men lad os nu se. Personligt tror jeg 800-900 vil holde, hvis vi overhoved kommer derned.
-
@EL: Vedr. Kate Sasser's skift til Genmab, så er det rigtignok tankevækkende at en "stjernespiller" som hende flytter fra JnJ til Gen, hvis ikke der ligger en bagtanke bag.
-
Enig. Har tidligere oplevet med Gen at have reddet med på turen hele vejen ned, springe fra, hvorefter kursen i raketfart på en enkelt dag sprang opad og de efterfølgende dage. Ren og skær bad timing fra min egen side af. Men erfaring bliver man hærdet af (og forhåbentlig klogere

-
Hej - på kort sigt har vi lige nu været nede og lave noget der ligner en dobbelt bund i ca. 1190 / 1189. Hvis den holder for i dag kunne det være støtte under yderligere fald. Om vi så ser stigninger eller kører sidelæns nogen tid.... - det må tiden vise.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind