Genmab — December 2017
-
For at få en ordentlig debat, er det da godt at kunne se casen fra begge sider. Ellers bliver vi ikke dygtigere.
-
"Vores feedback fra læger er imidlertid at hverken CAR-T eller ADC metoderne vil konkurrere direkte med Darzalex. Alligevel regner vi med, at modvinden for aktien på kort sigt vil holde lidt endnu, på grund af CAR-T momentum og forvirringen om den retningsgivende prognose for 2018," skriver Yan Li.
Han mener, at Genmab fortsat er væse
-
her er svar fra Rachel: "David Eatwell did not give sales guidance yesterday. We will do that on Feb 21st next year - with our annual report. What David had on a slide is that costs would be covered by the income from royalty ie that we would be likely to be sustainably profitable - a goal we have had for a number of years. "
-
forsent - skaden er sket!
-
for mig er det stærkt bekymrende, at JJ ser ud til at have solgt hele sin beholdning
-
enig JV
-
Rachel siger, at Børsens liste måske ikke er nøjagtig, da ikke alle er "Named Shareholders"
-
Det kan hun faktisk have en pointe i - Jeg kan se fra en gammel liste over shareholders, at JJDC ikke fremgår af den heller
-
De lister skal vist ikke tages specielt seriøst. Rachel kender ikke noget til yderligere salg fra JJDC, Blackrock har lige meldt, at de er gået over 5% - så undskyld for den forvirring jeg bragte på det her kritiske tidspunkt
-
I morgen har Sonofi innovation day. Mon vi hører nyt om isatuximab?
-
Nogle analytikere, måske nye, måske uerfarne har tolket som vinden blæser og skabt et cirkus og en børnehave uden lige. Vi har kendt til omkostningsstigninger gennem næsten 2 år da de mener pengene bruges bedst på udvikling. Vi ved at J&J har solgt ud i over et år da de gik fra 10 til under 5%, intet nyt. Det nye er at data er fremragende og ikke kan undgå at få PR og blive 1 linjebehandling ganske snart. Det nye er at Genmab som JV siger ikke evner at forklare omverdenen præcist hvad de kan
-
i det mindste sker faldet under lav volumen - er det ikke det, vi plejer at sige
-
sjov for for ironi, vi har lige krydset 550.000 aktier. der er stanget over disken
-
form
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind