Genmab — December 2017
-
@thomas, selskaber, valutaer, råvarer og alt mulig andet i denne verden er skiftevis hypet og det modsatte. Markedet har jo ikke altid ret, fordi markedet er så uperfekt. Jo, i længden måske, men der er altså forskel på prisen på et selskab og værdien af et selskab fra dag til dag.
-
De penge der nu søger over i CAR-T gør det ikke nødvendigvis fordi, de tror det bliver stort...det der betyder noget er at NOGEN tror det bliver stort og derved kan køre en hype..så stiger CAR-T aktierne, lidt som hos Genmab for år tilbage. Ingen viste den gang, at Dara ville være en sådan succes.
-
@thomas, min pointe er bare, at hvis den pressede Genmab-kurs er et udtryk for forventning til CAR-T, så er det jo markedet, der har dikteret det, i og med det er markedet som har sat den nuværende pris. Og så er det bare, jeg siger, at jeg ikke tror, at markedet har ret.
-
Goldman Sachs har givet Bluebird Bio et target på usd 309, svarende til en market cap på ca usd 15b - GEN ligger på usd 10b lige nu
-
ikke alene siger de store at car-t kommer - de siger også at car-t vil give GEN mere end et blåt øje
-
Fra børsen kl. 11.12:
"Vi mener, at det muligvis er blevet misforstået som om selskabet har givet en prognose om royalties fra Darzalex i omegnen af 1,5 mia. kr. for 2018. Vi har fået bekræftet fra selskabet, at det ikke er tilfældet, og den retningsgivende prognose var ikke en intention om at give en prognose for Darzalexsalget i 2018," skriver Citi-analyti
-
Alle er enige om at Darzalex bliver rygraden i MM-behandling i 1. og 2. linje. Spørgsmålet er kun hvor længe det vil vare. Få år eller mange år. Før eller senere kommer der noget bedre. Bliver det ikke car-t så bliver det bispecifikke med eller uden ADC.
-
Graneman - der er da mange flere der kun skriver positivt - og bevidst fravælger alt negativt, eller beskriver det som en bagatel
-
For at få en ordentlig debat, er det da godt at kunne se casen fra begge sider. Ellers bliver vi ikke dygtigere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind