Genmab — December 2017
-
Første gang der var misinformation/dårlig information i forbindelse med salgstal tænkte jeg at det var en smutter og en enlig svale. Nu er det sket for dem igen. Min konklusion er at det er en uerfaren ledelse mht. en børsnoteret virksomhed. Markedet tager aldrig fejl. Der er ganske enkelt forvirring omkring det grundlæggende, tal, tal, tal og tal. 1 fejl er menneskeligt men at gentage det og bidrage til usikkerheden på denne måde er = inkompetence. Jeg har besluttet at jeg sælger ud når jeg
-
må indrrømme, at Jørgen Varnæs ramte det spot on for en måneds tid siden
-
og han fik ret, samt en masse kritik
-
det her er anden gang, kan ikke tilgives
-
Mon ikke de skulle ansætte en kommunikationsexpert og bruge nogle millioner på en sådan??
-
Dara...so much last year!
nej, rolig nu. Lad nu stormen lægge sig og husk, at Gen ikke kan tillade sig at kommunikerer noget salg for Dara 2018...JJ sider suverænt på den del. Det er JJ der skal melde salget ud eller godkende tallet inden Gen melder noget som helst. -
de meldte det jo ud sidste år på samme tid
-
Guiding plejer at komme ved ved årsregnskabet.
-
Jeg er enig OHW.
-
-
se på ELs indlæg, hvor han direkte lover det for 90 dage siden
-
Hmm - stadig ingenting fra pigerne i IR. Mon ikke der er blevet en kende travlt her til morgen...?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind