Genmab — December 2017
-
@georgebest, var det første du ledte efter i morges ikke en guideline??? Hvis du altså ikke var vågen i nat??
-
JNJ vil ikke købe Genmab!!!
-
@georgeBest enig, JNJ er ikke interesseret
-
Jeg var ikke vågen i nat. Og ja, jeg havde ikke kun forventet guidning på omkostninger for 2018.
-
Mcjean - nu har vi jo hørt det fra dig de sidste 2 år.
-
Ja jeg har udtalt mig om sandsynligheden for opkøb, den kan gå fra 0-100% og lige nu er jeg på maks. altså omkring 70% sandsynlighed. At nægte at opkøb er en mulighed er naivt og fjollet, men hvor stor sandsynligheden er er et individuelt spørgsmål.
-
det var Genmabs eget show. Hvor guide lines
var blevet lovet, ser på den meddelelse, de sendte ud i går eftermiddag -
-
Sæt nu lidt argumenter på i stedet. JJ har købt ALLE rettigheder til dara og GEN MÅ ikke komme med guidance eller noget andet for den sags skyld. Ingen andre Pharma virksomheder har skyggen af rationale til at købe GEN for dara's skyld ud fra en strategisk vinkel
-
- Genmab gav ikke en direkte guidance, men indikerede at salget ville dække omkostningerne, og at milestones i 2018 ville ligge lavere end i 2017. Vi ser analytikere tolke dette som et salg i størrelsesordenen 1,7-2,1 mia. dollar. Det er markant under de estimater, vi har set i markedet på 2,4-2,5 mia. dollar, skriver Alm. Brand i en kommentar.
- Så længe det er tilfældet (at prognosen er under estimaterne, red.), vil aktien sandsynligvis være under pres. Guidance virker en anelse konservativ, h
-
Guidance virker en anelse konservativ, hvilket er atypisk for Genmab, som ikke tidligere har guidet særligt konservativt, fortsætter bankens analytikere.
Prognosen er med til at skabe usikkerhed om prognoserne for Darzalex' topsalg, altså hvor høj en årlig omsætning, midlet i sidste ende vil nå op på, og det koster på aktiekursen, mener Alm. Brand. -
Men reelt er jeg ikke interesseret da prisen vil være for lav, lavere end mange tror. Jeg er mega langsigtet og ret ligeglad med kursen for nu. Der står ikke de ville guide på andet end pipeline og som jeg sagde i går er R&D en non-event for små naive småsparere som os.
-
Er der nogen, der har lydbidden omkring den "guidance"? Det lyder noget underligt på mig, hvis GEN præsenterer forventningerne på den måde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind