Genmab — December 2017
-
JKY, bibob, Darvin, Stockbull, Solsen. Jeg kommer aldrig til at blive medlem i jeres rygklapper klub

-
GB hvis et år med darzalex koster 200000, men efter et år halveres prisen på Dara, jeg ved ikke med kombierne, men prisen er kun en lille del. Det koster kassen at behandle bivirkninger, det tror jeg ikke er medregnet i prisen og pengene tilbage betyder også at produktet er dyrere, så helt nem er udregningen ikke i min optik og Car-t kommer aldrig jeg gentager aldrig til at slå Dara af pinden, det eneste der gør er noget i pilleform eller decideret vaccine.
-
Mcjean til din info er bade Revlimid og Pomalyst dyrere end Darzalex
-
Nej. Men nu ved jeg ikke hvilke rabatter der gives. Så jeg skrev 200000 til 300000 per år. Og det slår nok ikke til! Derfor har CAR-T er prisfordel.
-
jo
-
Det er squ da skidt for dara hvis det kun er 30 mdr.
-
Men jeg gider ikke tale om flyvende biler før jeg ser en hos bilforhandleren, hvilket ikke sker i mange år. Den vil måske nå messecentre(3-4linie), men ikke 1-2 linje. Jeg giver en hotdog på havnen GB og tager en klam man.u. klaphat på hvis du tror Car-t tager mere end et par% af Dara's topsalg:-)
-
så tag til Dubai - der har de allerede de flyvende biler
-
Ja, det var en interessant graf. Spændende om Alcyone får ben at gå på i US i 1st line
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind