Genmab — December 2017
-
God morgen.

-
Claus1 linker til en artikel i dagens Børsen, hvor Jan imødegår spekulationerne om konkurrence fra car-t og andre antistoffer
-
Business.dk skriver også i dag - men den kan jeg ikke læse
-
-
Jeg er enig med bibob.
-
Jeg er på linie med Sukkeralf - der kan være perspektiver i alternative antistofbehandlinger. Med den styrke dara viser som nøgent antistof, vil det være oplagt at gå efter andre bispecifikke muligheder
-
Jeg er enig med både Bibob, helge og JDW. Måske om 5-7 år kan de tæmme CAR T, det ville være godt for patienterne, men indtil da er der intet over, intet ved siden af og intet i knæhøjde til Darzalex, det mest potente stof udviklet de sidste mange år.
-
car-t eller konkurrende nøgne cd38 tror jeg ikke på. Dara vil qua det enorme kliniske program opnå en markedsposition, der minder om rituximab - og så skal der overvældende ting til at vippe dara af pinden
-
-
Yep de er meget aktive og før i tiden meldte man royalties sådan når man havde lyst virkede det til, nu melder de dem med det samme. De ved kursen er lav og de ved måske også hvorfor eller har en god ide om hvad en af årsagerne kunne være og derfor gør de alt for at presse kursen opad.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind