Genmab — December 2017
-
jeg tænkte Gilead kunne finde på at købe indtil de brugte penge på denne: www.4-traders.com/GILEAD-SCIENCES-4876/news/Gilead-Sciences-to-pay-11-9B-for-cancer-treatment-developer-Kite-25015701/ Måske er det stadig en mulighed at de tager os med, er det ikke?
-
Synes det er helt vildt som der blir spekuleret og lagt vægt på Jans udtalelser. Jan har udtalt sig om kursen på Genmab, hvilket er virkelig useriøst for en CEO. Han udtalte så vidt jeg husker for ca et år siden at’de næste par mdr ville blive meget sjove for aktionærerne’ hvorefter vi fik en blød hat og der intet skete. Nu har Jan sagt at det er op til J&J hvad der skal ske med Genmab. I mine øjne en fuldstændig ligegyldig udtalelse som man overhovedet ikke skal lægge noget i
-
Så lad du være med det, nogle af os har helt vildt skrevet det bag ørerne og afventer helt vildt den videre historiske udvikling i Danmarks pt mest interessante selskab.........det er vildt ligegyldigt for nogle, andre synes det er sjovt at tale om og vi kan jo ikke gøre for at Reuters spytter en artikel ud der indtil videre er udkommet i forskellige versioner på spansk, russisk, engelsk og dansk.........se det finder jeg interessant!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind

Hvis JJ ville købe Genmab, så vil det nok starte med et par forsøg der stoppes og når kursen så er faldet til 600-900 så kommer budet, 1200 og alle jubler