Genmab — December 2017
-
Men jeg tænker da at det ikke kun er JnJ der kunne være interesseret. Hvis en af de andre store ville købe biksen, så kunne det jo være få at få alle aktiverne samt at JnJ skulle betale deres konkurrent royalties, det ville de formodentlig ikke gøre med glæde og så ville de forsøge at få Dara ud af genmab og købe det fri, vupti, så var det meste af deres købspris dækket ind, og resten fik de så for en slik
-
Jeg kommer her for at lære og læse indlæg fra dem som ved langt mere end jeg selv, så det tror jeg ikke. JDW er ikke bleg for at estimere højt, men er det osgå GENs officielle estimat? eller er det JnJ estimater markedet lytter til? Recepttallene er jo oftes det som vi bliver målt på, retfærdigt eller ej og hvis det igen er faldende i Nov. grundet færre dage, kunne vi godt få endnu et nøk ned på kursen. Er chatten blevet tilbageholdende med suppleringer efter den seneste måneds fald?
-
jeg tænkte Gilead kunne finde på at købe indtil de brugte penge på denne: www.4-traders.com/GILEAD-SCIENCES-4876/news/Gilead-Sciences-to-pay-11-9B-for-cancer-treatment-developer-Kite-25015701/ Måske er det stadig en mulighed at de tager os med, er det ikke?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind