Genmab — December 2017
-
-
-
Har i forvejen for rigeligt GEN, men bliver fristet til at købe flere evt BULL på dette niveau. Snak om bud og holden kursen nede får det blot til at klø endnu mere. Er der andre der går med samme tanker ? 1200 virker som en solid bund. men ref. JVs estimater i debatten kunne Nov. salg blive lidt lavere end Okt. skal vi så endnu længere ned ?
-
Ja, jeg tror JV har ret hvis vi tager udgangspunkt i klinik dage. Men det er jo så pokkers svært at spå om, Japan har jo godkendt dara, og det første salg er begyndt. Jeg har været i Japan flere gange og de er altså fremme i skoene med nye teknologier der kan hjælpe dem på den ene eller anden måde.
-
Ingen ved med sikkerhed noget, men du kan være sikker på at salget i row bliver større og større. Det afgørende i min verden bliver Genmabse stimat af fremtidig indtjening, Hvis som forventet de guider med + 8bn så er det en no-brainer at slå til og købe biksen. Hvis de kan tjene +10 bn$ giver det cirka 1.8bn$ i royalties. Med et bud på 20 bn$ så er biksen betalt af i løbet af 10 år incl resterende ubetalte royalties - fradrag af oversøiske midler så biksen vil nok
-
Som sagt mener jeg det er en no-brainer ikke at købe Genmab ved en kurs på 1200, det er en anden sag hvis kursen er 15-1600, med 80%-100% take over bid, så skal der måske lidt mere kød på pipelinen, men svært at vurdere præcist. Hernede i 1200 er der dog ingen tvivl heller ikke for andre spillere på banen, det er en endda meget rentabel investering hvis salget når 8bn$+ vil jeg mene.
-
i have now seen this same take-over story in english, danish, spanish and now also in russian

http://mosmedpreparaty.ru/news/9195 -
Men jeg tænker da at det ikke kun er JnJ der kunne være interesseret. Hvis en af de andre store ville købe biksen, så kunne det jo være få at få alle aktiverne samt at JnJ skulle betale deres konkurrent royalties, det ville de formodentlig ikke gøre med glæde og så ville de forsøge at få Dara ud af genmab og købe det fri, vupti, så var det meste af deres købspris dækket ind, og resten fik de så for en slik
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind