Jeg har flere gange oplevet at være til læge i Sverige og på hospital. Et blåt kort giver dig samme rettigheder som en svensker - d.v.s. du skal betale vistnok 100 SEK for et lægebesøg og lidt mere for en tur på hospitalet.
Det mener jeg ikke. Nice er ikke hurtig med nogen målestok. Deres afvisning af mono tilbage i marts var heller ikke ligefrem bleeding cutting edge stuff
Men ret vigtigt at 2. linje stadig er åben. Trods alt mange flere patienter. Og personligt tror jeg ikke de vil afvise kombierne. Jeg er mildest talt overrasket over at Sverige afviser at give tilskud til behandling så tidligt som 2. linje.
privathospitaler og sundhedsforsikringer ville få det til at køre noget bedre, men det er nok ikke i udsigt foreløbigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.