Genmab — November 2017
-
Ja jeg ser det bestemt også som lettere bekymrende - vi ser flere steder Darzalex have problemer med at få tilskud selv for kombinationsbehandlingen, hvor man ikke tidligere har set så god HR. Celgene skruer prisen op på Revlimid og Pomalyst, hvilket ikke lige gavner for kombinationen med Darzalex. Celgene kan jo være lidt ligeglad, for der er pt ikke noget alternativ til deres IMiDs.
-
Hvad mener I om vedlagte. Det kan revulitionere al kræftbehandling: http://www.telegraph.co.uk/science/2017/08/30/nanomachines-drill-cancer-cells-killing-just-60-seconds-developed/
-
Øffe-faktoren stiger dag for dag, fundamentet vakler, mæglerne reducerer kurstarget, det hele ser sort ud for det hurtigst udrullende kræftmiddel nogensinde. Det hele sluttede før det kom i gang selvom vi taler om et paradigmeskift.........lorte stof! Sælg før buddet kommer. Darzalex er jo ikke engang i stand til at konkurrere med eksisterende stoffer på markedet det er faktisk så pivringe at konkurrenterne sætter prisen op på deres gudestoffer, det giver stof til eftertanke, jeg sælger
-
en mere af samme skuffe https://interestingengineering.com/nanobots-will-flowing-body-2030
-
Jeg vælger at skelne mellem bekymringer for kursudviklingen og bekymringer for den fundamentale case. I det sidste tilfælde har jeg øje på flere af de faktorer Sukkealf nævner. Indtil videre forstyrre de ikke min nattesøvn. Kursudviklingen lader jeg markedet om.
-
@Sukkeralf, såfremt Darzalex godkendes i frontline, skal det så anvendes i kombination med Revlimid eller Pomalyst, eller kan det anvendes alene? Hvis det kan anvendes alene, så kan Celgene vel ikke være ligeglade med prisen.
-
Man skal være kritisk og altid evaluere risici...
-
Mon ikke der kommer opdaterede salgs estimater for 2018 på Genmabs R&D Update dag den 11 December - hvad elllers kan man mon forvente ? Genmab har været på roadshow med 3-4 presentationer i Nov-Dec så det er vel begrænset hvad der kan komme af nyt ?
-
Enig GB..Selvfølgelig skal man være kritisk og evaluere løbende. Det gør de fleste af os her på chatten. Vi har så forskellige niveauer af bekymringsgraden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind