Genmab — November 2017
-
Mono took 5 months to turn down reimbursement
http://www.ncpe.ie/drugs/daratumumab-darzalex/ -
-
B Garniers melding er da noget mærkelig, må man sige, når man tænker på timing. Op og ned på kort tid. Men når de med analysen siger at de 1680/ 1744 er fair value og at de tror på stigning i relation til dette indenfor 6 mdr - ja så er det da pludselig en stærk udmelding.
-
Jeg har en mærkelig følelse af at der sker et eller andet i nær fremtid, da det ser ud til at aktien absolut skal fastholdes i dette lave kursleje. Der kan være et eller andet under opsejling. Men hvad. ??. Jeg tror absolut ikke mere på at det var regnskabs kludderet i Q 3 fra J&J der kan have drevet kursen her ned og fastholdt den. !!. Ja det er bare en tanke.
-
Ja det virker bestemt som om der er noget under opsejlning. Måske et bud inden Jul - jer ser kun up-side fra nuværende niveau men man kan selvfølgelig ikke vide om AB har en kortsigtet plan om at presse kursen yderligere ned - dog ser det ud som om der er købere i 1100-1180 området så vanskeligt at vurdere. Personligt tror jeg vi som minimum bryder igennem de 1240 inden ASH
-
Hvis jeg havde en krone for hver gang nogen her på sitet har sagt at kursen er holdt kunstigt nede de sidste 3-4 år... Personligt tror jeg mere på at det er en blanding af forskellige ting. Med den elendige kommunikation blev der skabt usikkerhed og min erfaring siger mig at når der først skabes, dernæst fjernes usikkerhed, vender kursen ikke nødvendigvis hurtigt tilbage til niveauet fra før skabelsen. Bland det med lidt CAR-T frygt + diverse og så ser jeg intet unaturligt i at vi ligger her
-
Det, der kan gøre mig lidt nervøs,er resultater fra alle de mange forsøg, der er igang. Vi fik forleden 3 gode nyheder på en dag - de var alle "indregnet i kursen", kursen faldt bare videre. Et eneste negativt resultat fra et hvilket som helst forsøg vil sende kursen yderligere ned. Jeg ved godt, at det er nødvendigt med positive resultater , og jeg ser da også frem til dem. Der skal kun meget lidt negativt til for at overgå en masse positivt.
-
Udlandet sælger markant ud af danske aktier. Sidste uge mere end for 1 mia.
-
Og det
kan man så sidde og fundere over...hvorfor?? -
Lundbeck får godt nok en på kæben i dag.
-
Summa..summarum..det går dn forkerte vej..blod eller ej

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind