Genmab — November 2017
-
Fully agree. Jan does not seem to realise that CAR-T has serious attention from an investor point of view. I would really like him to address this more. If he is that confident that it isnt a threat, he should be more vocal in reassuring investors of this fact
-
JDW say nothing because he has nothing to say! What should he possible say? If he say its absolute no threat he will lye, if he says it a good drug and will take some of there sale, he would be follish especially if he think the company is "under attack" and in danger og being bougth or ?
-
Sukker - ja klart at man skal kende forudsætningerne for tallet. Jeg vil dog sige at ingen at de 18 analytikere som jeg har på min liste har indikeret frygt eller nedjustering p.g.a CAR-T. Tværdigmod har flere opjusteret targets enden for de sidste par uger og om det er p.g.a de er sikre i værdi af solide tumorer ved jeg ikke men tilsyneladedne har CART ingen mage negativ effekt - eller den negative effeke er måske allerede indregnet i deres tal. Til det sidste blir jeg svar skyldig.
-
Jeg tror at når først patienter begynder at blive behandlet med CAR-T og de første store bivirkninger ( bla. dødsfald ) og ukontrollable/ uforudsete hændelser sker, så bliver det sat på stand by. Dara's bivirkningsprofil kendes jo, og er kontrolle'r bar.
-
Jeg tror også man skal huske på, at i takt med at såvel diagnosticering og behandling bedres, og med flere og flere ældre verden over, vokser markedet voldsomt. Det spås doblet indenfor 5 år. Så mon ikke der er plads til flere behandlingsformer ned langs patientlinierne,og kagen er så stor, at Darzalexs topsalg næppe kommer til at skuffe ret mange.
-
Enig kbsv.

-
Man skal selvfølgelig ikke ignorere car-t, men omvendt er der heller ingen grund til at male fanden på væggen før vi ser hvordan de, der skal arbejde med det, vurderer sagen. Flere læger har påpeget at car-t er besværligt at håndtere som det ser ud nu. Men det kan ændre sig med tiden, hvis der kommer deciderede off-the-shelf løsninger.
-
Sukker Fint at du tydeligt rejser et flag. Tak for det
Mange af os amatører har jo nok lagt mærke til den stigende omtale af CAT-T og BCMA (ja, endda læst med herinde), men de fleste af os lukker nok øjnene lidt og tænker at det går nok - darza er så fantastisk. Men det er vigtigt at være bevidst om de nye midlers/metoders potetiale. PS: BB? -
Jeg kender heller ikke svaret - og der er så mange åbne faktorer, så nærmest også umuligt at gisne om. Det er bare en teknologi i rivende udvikling tror jeg - der er allerede flere som har ret avancerede løsninger uden jeg dog er ret meget inde i sagerne. Mange herinde er jo gode til at grave de fine sager frem, så tænker vi også skal hjælpe hinanden med de knapt så fine ting - og hvem ved der kunne jo også dukke interessante investeringeer op andensteds, altså hos konkurrenterne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind