Genmab — November 2017
-
Alt har relevans i forhold til casen, - siden her hedder Pro"Investor" - dvs. det drejer sig om investering og Genmab. Der bør alt være relevant. Det er vel bedre med for meget info, også selv "skimme" det der ikke interesserer. At begrænse chatten til udelukkende lægefaglig karakter - gør os vel ikke til bedre investorer og klogere på Genmab som helheld. Markedet afspejler og tolker vel også FA, - hvorfor TA jo er en afledt faktor af FA.
-
synes vi trænger til et genkig, som har knap et år på bagen https://www.youtube.com/watch?v=NINmQO-NB-g
-
ja, og siden da har c20 da tabt nogle procent... Så er der nogen der er faldet en del ovenpå deres regnskab fordi de ikke har opjusteret. Som markedet havde forventet. Coloplast faldt 15% på ændring om ny strategi. vestas 20% grundet nedjustering. Mærsk faldt også en del grundet et elendigt resultat. det trækker jo alt sammen ned.
-
Mcjean ,, jeg tænker med de generelle fald vi ser på, så må der blive solgt ud i rimelige store mængder og her tænker jeg så pensionskasser og andre som ligger inde med store beholdninger af aktier...
-
Jeg ser udfordringer forude. FED hæver renten samtidig med at man er begyndt at sælge ud af sin enorme beholdninger af obligationer. ECB nedtrapper deres opkøbsprogram. De har massive støtteprogrammer er på vej til i den grad at blive afviklet og hvordan reagere markedet på det?
-
Men den psykologiske effect er stor når Winkel og Eatwell sælger til lave priser!
-
Men husk nu også, at det er når der kapituleres og alle bliver negative i tonen og købersiden øjensynligt forsvinder, at det pludselig vender og viser sig at have været en fantastisk købsmulighed. Såfremt casen er intakt forstås, hvilket den jo er her. Vi har før set, hvor hurtigt Genmab kan hente 100 kurspoints tilbage igen. Følg Buffets råd her

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind