Genmab — November 2017
-
very sad to see people begging for a drug with NICE....
https://twitter.com/NICEcomms/status/929012021953286144 -
-
God morgen.

-
-
bikube: Der står godt nok meget sludder i det transcript. Men forståeligt, da meget af lydoptagelsen var svær at høre. Det er faktisk nødvendigt med en vis baggrundsviden for at kunne gennemskue de forskellige fejlopfattelser fra transkribenternes side.
-
Men een ting fik jeg da fat i nu: temaet genbehandling. Hvis man får DRd i 2 linje og senere relapser, så viser det sig at hvis man så får DRd en gang til, så responderer man faktisk bedre anden gang. Se, det er meget interessant i relation til dara's potentiale som long term treatment.
-
Ja bulder det mener jeg også var en af de vigtigste emner som en spørger (tror det var Novod) interesserede sig for. Vi vil med tiden se en masse patienter på longterm behandling og der har analytikerne ikke i deres modeller nu. Vi husker også at de mange patienter der stadig er i live og i behandling fra monoforsøger. Det vil rykke på estimaterne og kursmålene, når de tør korrigere modellerne. Det bliver ikke lige nu da analytikerne også ryster på hånden i disse kursniveauer.
-
jeg er også meget nervøs for insidersalg, særligt nu hvor kursen er presset langt ned håber jeg medarbejderne vil holde, men selvom de ikke sælger, så vil udnyttelsen af warrants vel stadig medføre en kapitaludvidelse, ikke sandt? Ved I hvor mange warrants som kan eksekveres og i hvilke kursniveauer?
-
Madarbejderne skal gøre hvad de vil - det bekymrer mig ikke, men når Jan er ude og promovere Genmab vidt og bredt. Det har aldrig set bedre ud - næste år bliver endnu bedre - og det lettere farlige konkurrence fra BCMA bejlere ikke er alvorlig - så vil det bare se skidt ud at sælge, når kursen er faldet en del.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind