Genmab — November 2017
-
Det må vist være det, man kalder tyndfed
-
Tf har vel dårligt nok vist klinisk effekt. Og axl? Who the fuck knows?
-
Jep, er igang med at reducere. Troværdighed er ikke en vare, man handler med
-
Aner det ikke mange scenarier i spil, kan ikke afkode faldet. Kursen falder markant før bud(klassiker), sektorrotation, DK færdig som sikker havn, Genmab stagnerer og kortsigtede sælger, der shortes(høj volumen), eller stor aktør på vej ud. Genmab har mistet troværdighed.....fortsæt selv:-)
-
Det gør jeg ikke
-
Ud af alle de teorier om faldet der er tro jeg på en kombination af mange men mest med vægt på shorting da jeg tror en del biotek-shortere som et af værktøjerne shorter alt biotek der snart kommer med vigtige data for virksomheden. Da de fleste biotekforsøg kikser er det en meget god strategi at shorte, især når forsøgene er inden for svære områder som solide tumorer, ebola, Aids etc.
-
McJean: Jeg er meget enig. Det er set gentagne gange før.
-
Som sagt tror jeg fortsat på nedgang i november måned med, men til alle jer, som kraftigt overvejer at droppe helt ud aktien midlertidigtigt, så ingen piveri, hvis kursen herefter springer i vejret, som det er set før med GEN

-
Jeg tvivler på at vi skal længere ned end 1180 i November. Fremtiden ser simpelthen så gunstig ud, at den ikke burde gå under det.
-
Darzalexs fulde potentiale er ikke engang helt afspejlet i nuværende kurs plus at man får hele den gunstige og spændende pipeline med gratis

-
Tja...hvis den får en på nakken hver dag med en 15-25 kr. frem til 21. nov eller
ASH, som den har gjort de sidste dage, så vil jeg også kraftig reducere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind