Genmab — November 2017
-
nu var det jo kvartalstallene, der afstedkom det her glidende krak
-
well, nyheden her - i forhold til tidligere dips - er jo at det er 110% selvforskyldt
-
tidligere har jeg siddet med en følelse af, at der foregik noget, som jeg ikke kunne gennemskue. Lige nu er det 110% transparant for mig
-
Jeg er gået i gang med udsalg
-
Har stadigvæk pladser til gruppeterapien tilbage, nu udvidet med 3 dage i Thylejren Kig nu på stoffet og husk at der er intet der når det til sokkeholderne. Stort set alt hvad der medvirker på ASH kombineres med dara og viser forbedret resultater.......alle vil parres med dara, men få slipper gennem nåleøjet.
-
korrigeret for valutaudvikling har GEN nu udviklet sig ringere end NBI indexet YTD - det er en meget beskeden forrentning, vi har set
-
...og mon ikke at man får styr på car-t bivirkningerne indenfor en overskuelig horistont?
-
@ JV og du mener ikke, der kommer noget, som vil vende/påvirke udviklingen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind