Genmab — November 2017
-
Jeg holder ved Polle 1, men det er jo et faktum, at aktien ikke kan holde momentum og derfor er det vel ok, at vi lige vender, hvorfor at vi måske synes, at der sælges med arme og ben!
-
Til kommentar 11.09. Komiske skal være kun
-
Novods overskrift i dag er følgende" ASH abstracts highlight solid Darzalex data and intriguing BCMA-related
competitor data – Dara ALCYONE abstract may be a late-breaker to be released 21 November" Han har køb og kursmål 1515. Jeg skal ikke kunne sige om han er optimist, men han plejer at have styr på det. -
...det er nok derfor han køber i panik i dag...
-
Hvad angår teknologierne så mener jeg at det er af mindre betydning - strategien er muligvis forkert (jeg har fra day one sagt, at der skulle prækliniske kandidater med i vognen, hvis BP skulle købe den) eller der er ganske enkelt så mange platforme i dag, som kan stort set det samme. Genmab har efterhånden en ok pipeline med mulighed for yderligere salg med ofatumumab i MS, daratumumab uden for MM (specielt solide), Tisutumab, ADCT-301 og Temprotumumab osv. Mere ville selvfølgelig være godt

-
Novod. Han køber altid i panik på dip'et
-
ja vi andre er fully loaded, så ingen fisketur, det går godt nok nedaf nu
-
mon ikke snart vi får en købsanbefaling fra SEB?
-
men selvfølgelig skal det gøre ondt, når en aktie med vækstforhåbninger som GEN ikke længere har vækst
-
Det skulle man tro - utroligt dog, at man 10 måneder inde i året ser sig nødsaget til at forklare at man har fejlrapporteret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind