Genmab — Oktober 2017
-
-
vi er oppe med 12,5%. så den er da ikke altid faldet tilbage
-
-
Ja - hvis der skal komme et tilbud - så er lige nu et rigtigt godt tidspunkt. Vi har fået en 8% korrektion, på hvad der er en kr. 30 mio afvigelse. En afvigelse som oven i købet kan være "forurenet" af en masse uvedkommende faktorer
-
Solsen jeg siger på ingen måde du fatter nada. Jeg anser dig som en meget intelligent Person. Men at forudse et bud er umuligt, selv for Florian. F.eks. så anser mange herinde CAR-T som noget crap. Men Gilead betalte alligevel USD 12 milliarder for Kite.
-
Jeg skriver på grund af at mange nu er blevet super negative og flere kan blive grebet af samme stemning. Helt i orden, men casen er bare god og den bliver bare bedre og bedre (citat FS). Bump på vejen og langsigtet en bull-case med risiko for at det slutter hurtigere end hvad nogen kunne tro lige nu - det negative bias in mind.
-
- men måske vigtigst af alt, så har vi fået data fra first line - og kursen reflekterer det ikke
-
Samme Gilead som Blockbuster og David Mygind begge påstod for 3-4 år siden ville gå i budkrig med JNJ om Genmab. Intet skete, JNJ valgte til alles overraskelse at købe Actelion. Så jeg tror ikke et sekund på bud, før jeg ser det.
-
solsen - du ser sortseere overalt. Folk leder altså blot efter forklaringer på en noget uklar begivenhed
-
JNJ solgte Genmab aktier for 1,5 år siden. Nej, det gør man ikke hvis man planlægger et bud.
-
Det er ikke frygt. Men når et forum kun består af hypere, så bliver det rigtig farligt. For ingen kan se mulige risici
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind