Genmab — Oktober 2017
-
Naturligvis er det i orden at tage de kritiske briller på og vurdere casen som flere gør. At der så pludselig skulle være kommet realisme på bordet - se det er da noget af en påstand, og desperat!!!! ? Solsen vi er mange stille som er fuldkommen på linie med dig
-
US trucker stille og roligt afsted, som den skal. Det er ROW, der hænger i bremsen
-
25% er et stort hug - men selv om Tyskland er et stort territorium, så er det kun et territorium
-
væksten Q1-Q2 ROW var 61%. Nu er den pludselig 0
-
nu har jeg ikke helt fanget, hvilke lande der har startet comboerne - men der kom approval i maj
-
Der er noget, der overhovedet ikke stemmer i ROW
-
Jaaa... måske er der afsluttet midt i september måned for 3. Kvartal... hvem ved ?.. der skal nok komme en forklaring, måske en mærkværdig forklaring.... det er noget mystisk ? Men forklaring skal nok komme.... men måske meget godt at få begge ben på jorden -:)
-
som tidligere sagt, så ved jeg intet
-
men jeg vil meget gerne blive klogere
-
at JJ er holdt op med at tage patienter ind tror jeg du tager fejl i
-
I US mangler vi blot acceleration Q1-Q2 5% Q2 -q3 8%. ROW har vi set store udsving i q416-Q1 10% og derefter 61% og nu 0%. Altså lyder en blanding af prissænkningerne og udsving plausibelt. Og benene er helt rolige og er i startblokkene - de har ikke været nogen steder henne

-
JV du læser ikke det jeg skriver. Selvfølgelig er antallet af behandlede patienter i positiv udvikling. En mulig forklaring på lageropbygning i f.eks. juni kunne være at indkøberne disponerer for juli inden de går på ferie. Dårlige juli tal i US kunne tyde på det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind