Genmab — Oktober 2017
-
tror man skal se det mere fra kvartal til kvartal, men kan sagtens forstå din pointe
-
helt klart - det er også derfor jeg tager forbehold omkring "short-term"
-
Juli, som ellers blev betegnet som en skrækmåned, var faktisk på linie med juni måned målt på dagsbasis
-
yep
-
Det bliver spændende at se udviklingen i ROW - er har vi været ret meget efterladt i mørket
-
men udviklingen er super for 2017, vi solgte for $580 i 2016 og vi kommer over $1.300 i 2017
-
og forventningerne til 2018 kan vil ikke være meget bedre med forventet første behandling og Japan etc, der for alvor begynder at røre på sig
-
Dara fik europæisk approval ultimo april på combo/2.linie - gad vide om vi kommer til at se det i Q3 salgstallene?
-
alt over $120 i ROW er vel super, r enig i, at det er ROW, der er en virkelig dark horse
-
jeg forventer US salg lige syd for usd 1b - så jeg kigger ret meget på udviklingen i Row for at se om vi kommer over WW salg på usd 1,3b
-
hvis vi antager 370 i dag. så er vi i 920 for året, så er 1.3b vil ligesom givet??
-
vel
-
det skulle jeg også mene
-
mon ikke GENs tilbageholdenhed på lange strækninger skyldes udviklingen i USDDKK? Og så er det jo nok også JJ, der styrer guidance på dara omsætningen
-
derudover kommer der også flere milestones i kassen end de 800mio kr Genmab guider med, der kommer helt sikkert opjusteringer på et eller andet tidspunkt
-
@jky same here!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind