Genmab — Oktober 2017
-
Det er i avisen
-
Polle1 - Børsen E-avis udkommer aftenen før kl. 21.30, og svarer til papirudgaven. Der er ikke rigtig noget nyt. Jan mener at det er i aktionærernes interesse at Genmab ikke bliver solgt, at Darzalex ikke er fuldt indpriset i aktiekursen samt at den egentlige værdi findes i præklinikken, som analytikerne ikke priser ind.
-
God morgen.

-
@martinicph & Jørgen Varnæs : Selvfølgelig, E-avisen ! Jeg sad og kiggede på den "almindelige" online-udgave på nettet (med abonnement), og her var der ingen artikel om GEN. Tak for det, god dag og god morgen

-
Tak for resume @martinicph - jeg har ikke adgang til avisen. Jeg ønsker ikke GEN solgt, så Jans meninger bekommer mig særdeles vel.
-
Så kom den som overskrift. http://borsen.dk/
-
Det er nu engang aktionærerne der bestemmer om selskabet skal sælges. Jan har også aktier i selskabet, så helt ligegyldig er hans mening vel ikke.

-
Jeg er enig med Solsen.
-
Det Jan citeres for er helt forventeligt.
-
Men det er da umiddelbart fint at holde gryden lidt i kog. Det er rart med interesse for selskabet (selvom jeg personligt ikke synes at det skal sælges - i i hvert fald ikke førend kursen er noget længere oppe).
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind