Genmab — Oktober 2017
-
Ja Solsen. Men JW roste vel også CARINA før data kom? Så det skal man vel tage med et lille gran salt.
-
Jeg har øget og er helt rolig selvom den skulle falde yderligere i næste uge. Mht Carina så har vi jo aldrig set resultaterne. Så der kan godt ligge omsætning for dara her, men grundet de mange øvrige forsøg mv prioriteres carina forsøgets indikationer ikke nu.
-
JNJs Caruso har beroliget os om, at de er parate med massive investeringer, hvis data i solide viser effekt. JPMorgan har faktisk skrevet i dag at der er videnskabligt rationale for at tro, at dara virker i solide. Så med den ene hånd nedjusteres og med den anden stilles der op til, at solide virker og at de så vil justere på kursmålet

-
JPMs nedjustering skal nok ses på den korte bane. Fakta er alt andet lige, at der ikke er sket noget som helst i kursen de sidste 3 mdr., og kan JPM anbefale en aktie til deres betalende kunder der bare ligger fladt - nej. Tror bare vi skal glæde og over, at flødebollen stadig kan købes til 1.400, det kan den ikke om 5 år.
-
Det er selvfølgelig vigtig, at få kursen ned, når man ved den skal stige senere, og har magt til at styre det. .Nogen har stærk viden om tingene før andre og atter andre er gode til at spekulere. Jeg er fuld lastet og sidder og venter i min gyngestol i hjørnet af stuen

-
God morgen

-
Det virker useriøst at JPM nedjustere target fra 1475 til 1400 og til en hold anbefaling set i lyset af at ASH er tæt på og alle de gode data7nyheder de sidste par måneder. Formoder det er et 12 mdr target og det vil da være useriøst hvis de opjustere eksempelvis efter ASH for det er vel forventet med gode data så det burde de haveinkluderet i deres ny target. Mystisk.
-
Hvis man udelukkende er til TA, så er min vurdering, at anbefalingen er "sælg". Aktien har taget en puster i 5 mdr., det er vel ok efter en solid optur. Når 1 bn USD salg er en realitet, så tøffer vi videre op. Tror bare jeg hopper op på @morgans lår, og tager en tur med i hans gyngestol.
-
Ser ud til Sgen. er ved at lave et warrant program ang. mulig godkendelse af Tiso. Måske de er blevet stærkere i troen. https://marketexclusive.com/seattle-genetics-inc-nasdaqsgen-files-an-8-k-departure-of-directors-or-certain-officers-election-of-directors-appointment-of-certain-officers-compensatory-arrangements-of-certain-officers-2/2017/10/
-
God morgen fra Regstrup.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind